Навчальний центр фахівців морського транспорту
65125, м.Одеса
вул. Канатна 42, оф. 325 +380 (48) 737-30-58
|
ОписаниеСудноводіння на допоміжному рівні (A-II/4) Можливість виконання функції "Судноводіння на допоміжному рівні" повинна підтверджуватись окремим сертифікатом, відповідно до вимог:
Орган що схвалив підготовкуДержавна служба морського та річкового транспорту України. МетаНадання знань та практичних навичок, необхідних морякам які входять до складу ходової навігаційної вахти на морських суднах валовою місткістю 500 та більше брутто регістрових тон, виконувати процедури пов'язані з несенням ходової навігаційної вахти на допоміжному рівні здійснюючи спілкування англійською мовою за наведеним алгоритмом, складеним відповідно рекомендацій IMO Model Course 3.12 "Assessment, examination and certification of seafarers" відповідно до вимог Кодексу STCW 95 з поправками, Розділ A-ІI/4, Таблиця A-ІI/4, Правило ІI/4 Конвенції STCW 78 з поправками. Пункту 1. Регламенту II/4 "Мінімальні вимоги, що застосовуються до сертифікації моряків, які беруть участь у чергуванні" Директиви Європейського парламенту та Ради 2008/106/ЕС про мінімальний рівень підготовки моряків (переглянута версія); Вимоги до освітнього рівня
Специфічні вимоги
В стані незадовільного вхідного контролю слухачу пропонується підвищити особисті знання до необхідного рівня на курсах англійської мови Навчального центру фахівців морського транспорту за стандартами рекомендованими IMO Model Course № 3.17 "Maritime English". Робочий навчальний план і програма курсуРозроблено відповідно вимогам розділу А-ІI/4 Кодексу STCW'95, Пункту 1. Регламенту II/4 "Мінімальні вимоги, що застосовуються до сертифікації моряків, які беруть участь у чергуванні" Директиви Європейського парламенту та Ради 2008/106/ЕС про мінімальний рівень підготовки моряків (переглянута версія); рекомендацій Міжнародної морської організації (International Maritime Organization, ІМО) Типового (модельного) курсу №№ 3.12, настільки близько, наскільки дозволяють вимоги до Програми підготовки, що викладені в пункті 3.2 "ПОЛОЖЕННЯ про огляд підприємств, організацій та установ, що проводять підготовку моряків", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв"язку України від 25.11.2004 за № 1042. Матеріально-технічне забезпеченняВідповідає рекомендаціям Міжнародної морської організації (ІМО) та Техніко експлуатаційним вимогами до тренажерного та іншого обладнання призначеного для підготовки та перевірки знань судноводіїїв на повномасштабних навігаційних тренажерах з візуалізацією, затверджених Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 року за № 491. Для відпрацювання практичних навичок використовується повномасштабний тренажер навігаційного містка з візуалізацією 120° з програмно-апаратною базою Navi – Trainer Professional 5000 Ver. 5.20. Тренажерне обладнання складається з робочого місця інструктора та чотирьох суднових станцій з робочими місцями для слухачів, об'єднаних у локальну цифрову мережу обміну інформаційними даними і керуючими сигналами між собою і місцем інструктора. Тренажерне обладнання моделює надводну обстановку, яка утворюється суднами в кількості від двох і більше, які керуються операторами інших суднових станцій. Тренажерне обладнання моделює в реальному стані часу динамічні характеристики суден, які відповідають маневреним властивостям реальних суден які зображують курс, швидкість, кут перекладки стерна, діаметр циркуляції, оберти головного двигуна, кут повороту лопатів Гвинта з Кроком що Регулюється, дрейфу від вітру при різноманітному часі доби (день, ніч), стані погодних умов — наявності або відсутності опадів (дощ, туман,сніг); різноманітного стану хвилювання водної поверхні. Тренажерне обладнання передбачає режим запису ходу задачі, вправи, що відпрацьовується, і всіх дій, що виконувалися слухачами на містку під час підготовки, для наступного розбору вирішеної задачі в реальному чи прискореному масштабі часу з виведенням надводної навігаційної обстановки на пристрій відображення (монітори), а також роздруківку параметрів виконуваної вправи на принтері в абсолютній або відносній системі координат. Обладнання, що використовується для навчання - справне та доступне для експлуатації. В разі необхідності кандидат може бути направленим на плавальну практику терміном на 60 діб з записом в послужну книжку моряка що підтверджує схвалений стаж роботи на морському судні (Стаж плавання) валовою місткістю не менше 500 БРТ не менше двох місяців. Стаж роботи пов'язується з функціями по несенню ходової навігаційної вахти та включає виконання обов'язків, що виконуються безпосередньо під керівництвом капітана, вахтового помічника капітана або кваліфікованої особи рядового плавскладу. Стаж плавання рахується, починаючи з дня прибуття на судно до дня списання з судна включно (при цьому день прибуття та день списання враховуються як цілі дні), помісячно і поденно. Один місяць означає календарний місяць або 30 днів, складених з періодів тривалістю менше одного місяця. При цьому при підрахунку стажу плавання один день плавання означає знаходження моряка на судні впродовж 24 годин, з яких загалом не менше 8 годин ця особа виконує роботу чи обов’язки, що мають відношення до кваліфікації/посади, на яку вона претендує, або несе ходову навігаційну вахту на містку або вахту в машинному відділенні. Направлення на судно здійснюється після опанування курсу "Ознайомлення, початкова підготовка та інструктаж з питань безпеки для всіх моряків" (Safety Familiarization, Basic Training and Instruction for All Seafarers) відповідно до вимог Правила VI/1 Конвенції STCW 78 з поправками, глави VI/1, (пунктів 1.1.2 – 1.1.4, 2.1.1.1) Кодексу STCW 95 з поправками, розділ А — VІ/1; типових курсів ММО №№ 1.19; 1.20; 1.13; 1.21., типових планів, затверджених Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 за № 491. Запис на навчання здійснюєтьсяЩоденно, крім суботи та неділі з 09:00 до 15:00. |
Навчальні курси
|