Навчальний центр фахівців морського транспорту

Українська мова English language Русский язык

Мы на Facebook!
65125, м.Одеса
вул. Канатна 42, оф. 325
+380 (48) 737-30-58

73003, м. Херсон
вул. Пилипа Орлика (9 січня), 21/29
+380 (552) 49-61-62

 

 

Описание

Використання дихальних апаратів АСП (V/I, VI/1, B-V/b, B-V/c)

International Convention on Standards of Training Certification and Watchkeeping for Seafarers, 1978 as Amended (STCW'95)

Правило VI/1 Міжнародної Конвенції STCW'95, стандарти підготовки, сертифікації і несення вахти моряків, 1978 року з поправками. Розділ A-VI/1 Кодексу STCW'95.

Орган що схвалив підготовку

Державна служба України з безпеки на транспорті.

Мета навчального курсу

Здобуття слухачами компетенцій, стосовно використання апаратів на стиснутому повітрі, відповідно до мінімальних вимог що викладені в розділі A-VI/1 Кодексу STCW'95 необхідних для протипожежної безпеки та боротьбі з пожежею, як викладено у таблиці A-VІ/1-2 Кодексу STCW'95 а саме:

  • демонструвати правильний спосіб одягання маски Compresse Air Breathing Apparatus (САВА) та перевірку доступу повітря зовні;
  • знати перевірки, які необхідно провести на САВА, до того як він буде одягнений та після закріплення ременів;
  • демонструвати правильну техніку дихання для низького споживання з визначеним зусиллям, використовуючи САВА;
  • знати причину залишення токсичної атмосфери до повного спустошення балонів;
  • знати про необхідність перевірки з частими інтервалами вимірювачів тиску під час використання та дії необхідні для подачі сигналу про низький тиск у САВА.

Додатково, знаходячись у САВА, при роботі в задимлених приміщеннях:

  • входити в невелике приміщення, що заповнене нетоксичним штучним димом;
  • використовувати сигнальний трос;
  • спілкуватись з іншими членами групи;
  • використовувати переносні вогнегасники різноманітних видів;
  • гасити обширні пожежі, знаходячись в задимленому замкнутому просторі (житлова кімната, імітація машинного відділення) та відповідно використовуючи:
    • воду (струмінь, розпилювання, водяний туман);
    • піну;
    • порошок.

Використовувати дихальний апарат для підвищення ефективності рятування:

  • проводити пошук людей в задимленому приміщені, використовуючи манекени та знаходячись у САВА;
  • використовувати дихальний апарат з захисту дихання для рятування постраждалих.

Специфічні вимоги та вимоги до освітнього рівня слухачів

  • Мінімальний граничний вік слухачів – 16 років.
  • При повторній (refresh) підготовці документальне підтвердження того що період роботи на морських суднах на посаді (посадах) відповідно до диплома (свідоцтва фахівця) становить загалом не менше ніж 12 місяців протягом останніх 5 років, що передують дню подання заяви, повторна підготовка та перевірка компетентності здійснюється за скороченою програмою (виключаються питання, перелічені в пункті 4.2 розділу А-VI/1 Кодексу ПДНВ.

Робочий навчальний план і програма курсу

Розроблено відповідно до рекомендації Типового (Модельного) курсу Міжнародної морської організації (International Maritime Organization, ІМО) № 1.20, типового плану, затвердженого Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 року за № 491, настільки близько, наскільки дозволяють вимоги до Програми підготовки, що викладені в пункті 3.2 "ПОЛОЖЕННЯ про огляд підприємств, організацій та установ, що проводять підготовку моряків", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв"язку України від 25.11.2004 за № 1042.

Матеріально-технічне забезпечення

Відповідає рекомендаціям Міжнародної морської організації (ІМО) та Техніко експлуатаційним вимогами до тренажерного та іншого обладнання призначеного для підготовки та перевірки знань осіб командного складу та суднової команди з рятування на воді, боротьбі з пожежею, медичної підготовки, затверджених Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 року за № 491.

Для відпрацювання практичних навичок використовується комплекс побудований та обладнаний згідно з рекомендаціями ІМО Модельний курс 1.20 "Fire Prevention and Fire Figting" та 2.03 "Advanced training in fire fighting" ІМО, TA120E, 2000, London у відповідності до Національних вимог 9388СУ56-020-001. (Розроблено Науково-дослідним проектно-конструкторським інститутом морського флоту України "УКРНДІМФ", Державним департаментом морського і річкового транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України).

Устрій комплексу детально описаний у Розділі 2 (протипожежна безпека та боротьба з пожежею), напрямку підготовки "Ознайомлення, початкова підготовка та інструктаж з питань безпеки для всіх моряків".

Дихальні апарати на стиснутому повітрі в наборі, укомплектовані запасними балонами, запасними частинами та інструментом для обслуговування (у тому числі набір, що використовується викладачем) в достатньої кількості.

На тренажерному комплексі є в наявності достатній запас вуглецевих видів палива (дерево, дизельне паливо, мастила і т.і.) для підпалювання у піддонах.

Спеціалізоване підприємство за вимогами заключної угоди здійснює:

  • Заправлення балонів, обслуговування та ремонт апаратів АСП.
  • Наповнення усіх видів вогнегасників.

Обладнання, що використовується для виконання практичних вправ - справне та доступне для експлуатації.

Тренажерні комплекси та навчальні класи цього напряму підготовки розміщені за адресою вул. Яші Гордіенко 62.

Доставка слухачів від місця оформлення на навчання до місця проведення занять та назад до головного офісу здійснюється комфортабельним автобусом, щоденно за встановленим графіком. Для слухачів послуга безкоштовна.

Запис на навчання здійснюється

Щоденно, крім суботи та неділі з 09:00 до 15:00.