Учебный центр специалистов морского транспорта

Українська мова English language Русский язык

Мы на Facebook!
65014, г. Одесса
ул. Канатная 42, оф. 325
+380 (482) 35-81-13
+380 (48) 737-30-58
Факс +380 (482) 35-77-89

73003, г. Херсон
ул. Филиппа Орлика (9 января), 21/29
+380 (552) 49-61-62

FAIR WIND

 

 

Описание

Управление составом вахты машинного отделения (А-III/1, А-III/2, А-І/12 п.п. 1, 2, А-VIII/2, ч. 3, ч. 4, ч. 4-2, В-I/12, п. 73, В-VIII/2, ч. 4-2)

International Convention on Standards of Training Certification and Watchkeeping for Seafarers, 1978 as Amended (STCW'95)

Правила І/11, І/12, III/1, III/2, III/3 STCW'95, Стандарти підготовки, сертифікації і несення вахти моряків, 1978 року з поправками, розділів А-1/12, А-III/1, А-III/2, A-III/3, В-І/12, п. 73 Кодексу STCW'95, з поправками, типових курсів МMO 2.07, 7.02, 7.04.

Орган що схвалив підготовку

Державна служба України з безпеки на транспорті.

Мета

Вивчення, відновлення та закріплення навичок з використання всього комплексу механічного і електричного обладнання судна та машинного відділення, систем контролю та органів керування моделюємой головної енергетичної установки (ГЕУ) та допоміжного механічного обладнання судна для забезпечення безпечного руху, маневрування та виконання технологічних операцій, пов'язаних з використанням механічного обладнання судна, в будь-яких умовах.

Відпрацювання організації та несення ходової машинної вахти в різних умовах та районах судноплавства, в стиснутих умовах плавання, як у денних так і в нічних умовах, а також в складних погодних умовах.

Відпрацювання несення машинної ходової вахти та навичок з оперативної оцінки ситуації, що склалася в складних навігаційних і аварійних ситуаціях, та прийняття оптимальних рішень з експлуатації ГЕУ та допоміжного механічного, електричного обладнання в складних експлуатаційних та погодних умовах.

Відпрацювання несення ходової вахти при лоцманській проводці, швартовних операціях і при постановці та зняття судна з якоря.

Специфічні вимоги та вимоги до освітнього рівня:

  • бути не молодшим 18 років;
  • мати відповідну схвалену освіту та професійний диплом
  • мати робочий диплом не нижче вахтового механіка;
  • мати курс підготовки в майстернях та схвалений стаж не менш ніж 12 місяців як частина схваленої програми підготовки
  • або мати курс підготовки в майстернях та схвалений стаж роботи на судні 36 місяців, з котрих не менш ніж 30 місяців стаж в складі машинної команди
  • виконувати в період стажу обов'язки несення вахти в машинному відділенні під наглядом головного механіка чи кваліфікованої особи командного складу машинної команди

Робочий навчальний план і програма курсу

Розроблено відповідно до рекомендацій Типових (Модельних) курсів Міжнародної морської організації (International Maritime Organization, ІМО) №№ 2.07, 7.02, 7.04, типових планів, затверджених Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 року за № 491, настільки близько, наскільки дозволяють вимоги до Програми підготовки, що викладені в пункті 3.2 "ПОЛОЖЕННЯ про огляд підприємств, організацій та установ, що проводять підготовку моряків", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 25.11.2004 за № 1042.

Матеріально-технічне забезпечення

Відповідає рекомендаціям Міжнародної морської організації (ІМО) та Техніко експлуатаційним вимогами до тренажерного та іншого обладнання призначеного для підготовки та перевірки знань суднових механіків з управління складом вахти машинного відділення, затверджених Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 року за № 491.

Для відпрацювання практичних навичок використовується повномасштабний тренажер суднового машинного відділення з програмно-апаратною базою Engine Room Simulator ERS 4000 ver. 7, якій моделює реальну роботу основних механізмів, що знаходяться у машинному відділенні, динамічні та енергетичні характеристики суден:

  • ГЕУ (рекомендується малооборотний дизельний двигун з турбіною);
  • допоміжних механізмів і пов’язаного з ними обладнання, які забезпечують роботу ГЕУ та судна;
  • органів управління та автоматики суднових механізмів і пристроїв;
  • суднової електростанції;
  • парового котлоагрегату;
  • опріснювальної установки;
  • стернового пристрою;
  • сепаратора лляльних вод із системою;
  • протипожежних систем;
  • баластної системи.

відповідні властивостям реальних суден та складається з окремих тренажерних модулів:

  • "машинне відділення", яке складається з симулятора ГЕУ, допоміжних механізмів з пов’язаним з ним обладнанням;
  • "пост управління", у якому знаходиться необхідний інструментарій та прилади контролю та управління, включаючи пост управління судновою електричною установкою;
  • модуль інструктора, з якого інструктор має спостерігати за діями слухачів та вводити їм різні завдання, включаючи несправності.

Обладнання, що використовується для навчання - справне та доступне для експлуатації.

Запис на навчання здійснюється

Щоденно, крім суботи та неділі з 09.00 до 15.00