Учебный центр специалистов морского транспорта

Українська мова English language Русский язык

Мы на Facebook!
65014, г. Одесса
ул. Канатная 42, оф. 325
+380 (482) 35-81-13
+380 (48) 737-30-58
Факс +380 (482) 35-77-89

73003, г. Херсон
ул. Филиппа Орлика (9 января), 21/29
+380 (552) 49-61-62

FAIR WIND

 

 

Описание

Судовождение с использованием радиолокатора, радиолокационной прокладки и использования САРП, работа в коллективе на мостике, поиск и спасение (уровень управления) (A-II/2, А-І/12 п.п. 4,5, В-І/12 п.п. 2-35)

International Convention on Standards of Training Certification and Watchkeeping for Seafarers, 1978 as Amended (STCW'95)

Розділ А-IІ/2, А-I/12 (пункти 4, 5) та B-I/12 (пункти 2-35) Кодексу STCW'95 (Стандарти підготовки, сертифікації і несення вахти моряків, 1995 року) з поправками.

Орган що схвалив підготовку

Державна служба України з безпеки на транспорті.

Мета

Підготовка на радіолокаційному тренажері та тренажері ЗАРП судноводіїв, які працюють на рівні експлуатації і переходять на рівень управління а також таких, які мають свідоцтва з закінченими термінами дії, виданих на рівень управління та рівень експлуатації. Курс навчання охоплюють питання експлуатації РЛС, використання радіолокаційної інформації та ручної радіолокаційної прокладки, безпечного мореплавства з використанням РЛС, ЗАРП, сучасних навігаційних систем, а також практичні питання організації ходової вахти, планування, координації пошукових та рятувальних робіт в морі.

Курс навчання передбачає 3 етапи:

1 етап - освоєння правил експлуатації тренажера, вивчення динамічних характеристик і органів управління модельованих на радіолокаційному тренажері і тренажерів ЗАРП суден, а також придбання навичок в управлінні модельованих суден.

2 етап - повторення, удосконалення і відпрацювання твердих навичок у використанні радіолокатора, ЗАРП із метою ефективного застосування РЛС, ЗАРП, інших сучасних навігаційних засобів в умовах інтенсивного судноплавства, при плаванні в вузькостях і по системах поділу руху, де застосування РЛС і ЗАРП найбільш ефективне.

3 етап - придбання й удосконалення практичних навичок у використанні інформації, одержаної від РЛС, ЗАРП та інших сучасних навігаційних систем. Оцінка навігаційної інформації, одержаної від усіх джерел з метою попередження зіткнень чи надмірного зближення із суднами. Відпрацювання твердих і упевнених навичок в обґрунтуванні маневру для попередження зіткнень суден чи надмірного зближення відповідно до МППЗС-72 на підставі радіолокаційної прокладки, програвання маневру на екрані ЗАРП, даних радіолокаційної інформації, одержаної від РЛС, ЗАРП та інших сучасних навігаційних систем, а також навичок і уміння координувати і виконувати пошукові й рятувальні операції в районі нещастя.

Специфічні вимоги та вимоги до освітнього рівня

Передбачається, що навчання за цим курсом впроваджується для осіб командного складу судна, які відповідають наступним критеріям:

  • бути не молодшим 18 років;
  • відповідати вимогам Сторони до стану здоров’я;
  • мати відповідну освіту за спеціальністю "Судноводіння" або навчатися на останньому курсі навчального закладу за фахом "Судноводіння";
  • мати схвалений стаж роботи на судні не менше одного року; у ході необхідного стажу роботи на судні виконувати обов'язки з несення вахти на містку під керівництвом капітана або кваліфікованої особи командного складу протягом періоду не менше шести місяців;
  • мати робочий диплом не нижче вахтового помічника капітана.

Робочий навчальний план і програма курсу

Розроблено відповідно до рекомендацій Типового (Модельного) курсу Міжнародної морської організації (International Maritime Organization, ІМО) № 1.07, типового плану, затвердженого Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 року за № 491, настільки близько, наскільки дозволяють вимоги до Програми підготовки, що викладені в пункті 3.2 "ПОЛОЖЕННЯ про огляд підприємств, організацій та установ, що проводять підготовку моряків", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 25.11.2004 за № 1042.

Матеріально-технічне забезпечення

Відповідає рекомендаціям Міжнародної морської організації (ІМО) та Техніко експлуатаційним вимогами до тренажерного та іншого обладнання призначеного для підготовки та перевірки знань судноводіїв із судноводіння з використанням радіолокатора, радіолокаційної прокладки, та засобів автоматичної радіолокаційної прокладки, затверджених Наказом міністерства Інфраструктури України від 07.10.2014 року за № 491.

Для відпрацювання практичних навичок використовується повномасштабний тренажер навігаційного містка з візуалізацією 120° з програмно-апаратною базою Navi – Trainer Professional 5000 Ver. 5.20

Тренажерне обладнання складається з робочого місця інструктора та чотирьох суднових станцій з робочими місцями для слухачів, об'єднаних у локальну цифрову мережу обміну інформаційними даними і керуючими сигналами між собою і місцем інструктора.

Тренажерне обладнання моделює надводну обстановку, яка утворюється суднами в кількості від двох і більше, які керуються операторами інших суднових станцій.

Тренажерне обладнання моделює в реальному стані часу динамічні характеристики суден, які відповідають маневреним властивостям реальних суден які зображують курс, швидкість, кут перекладки стерна, діаметр циркуляції, оберти головного двигуна, кут повороту лопатів гвинта з кроком що регулюється, дрейфу від вітру при різноманітному часі доби (день, ніч), стані погодних умов - наявності або відсутності опадів (дощ, туман,сніг), різноманітного стану хвилювання водної поверхні.

Тренажерне обладнання передбачає режим запису ходу задачі, вправи, що відпрацьовується, і всіх дій, що виконувалися слухачами на містку під час підготовки, для наступного розбору вирішеної задачі в реальному чи прискореному масштабі часу з виведенням надводної навігаційної обстановки на пристрій відображення (монітори), а також роздруківку параметрів виконуваної вправи на принтері в абсолютній або відносній системі координат.

Запис на навчання здійснюється

Щоденно, крім суботи та неділі з 09.00 до 15.00.